Станом на 1 вересня 2020 року фактична чисельність здобувачів освіти становить 424 учня та 17 учнів заочної форми навчання.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням __ сесії Олешківської міської ради
VIIІ скликання від 04.02.2021 р. № 71
СТАТУТ Комунального закладу «Раденська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»
Олешківської міської ради ( нова редакція )
1. Загальні положення
1.1. Комунальний заклад «Раденська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Олешківської міської ради Херсонської області» (далі –Заклад) є закладом загальної середньої освіти комунальної форми власності. Коротка назва: КЗ «Раденська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів».
1.2. Юридична адреса закладу освіти: 75113 Херсонська область, Олешківський район, с. Раденськ, вулиця Гагаріна, 1-Б, телефон (05542)52533; факс (05542) 52533; e-mail: sh-radensk@ukr.net; www. http://sh-radensk.at.ua/.
1.3. КЗ «Раденська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» – це заклад повної загальної середньої освіти I-III ступенів, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття загальної середньої освіти в обсязі Державного стандарту, всебічний розвиток особистості, здібностей, талантів, почуття національної самосвідомості і загальнолюдської моралі, задоволення потреб культурних загальнолюдських запитів здобувачів освіти, батьків у диференційованому навчанні.
1.4. До складу Закладу входять: 1-4 класи – школа І ступеню, 5-9 класи – школа ІІ ступеню, 10-11 (12) класи – школа ІІІ ступеню. За потреби можуть створюватися класи (групи) вечірньої (змінної) заочної форма навчання.
1.5. Заклад освіти у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, іншими законодавчими актами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Концепцією загальної середньої освіти, Концепцією профільного навчання в старшій школі, іншими нормативними актами Міністерства освіти і науки України, власним Статутом.
1.6.Засновником Закладу є Олешківська міська рада (далі – Засновник), органом управління - Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради (далі – Орган управління). Заклад є юридичною особою, має печатку, штамп, бланки зі своєю назвою, ідентифікаційний номер. Може мати реєстраційний рахунок в органах Державного казначейства, самостійний баланс або обслуговуватися Органом управління. Заклад є неприбутковою організацією згідно п. п. 133, 4, 1п. 133. 4 ст. 133 Податкового Кодексу України.
1.7. Заклад освіти комунальної форми власності створюється згідно з Законом України «Про повну загальну середню освіту», Законом України «Про освіту».
1.8. Заклад діє на підставі цього Статуту.
1.9. Статут закладу освіти затверджується Олешківською міською радою.
1.10. Реорганізація та ліквідація спеціалізованої школи проводиться засновником (власником), у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
1.11. Заклад освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність у межах своєї компетенції, передбаченої чинним законодавством України та власним Статутом.
1.12. Заклад освіти несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за безпечні умови освітньої діяльності, дотримання державних стандартів освіти, дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, наукової діяльності, у тому числі за міжнародними угодами, дотримання фінансової дисципліни.
1.13. У Закладі мовою навчання є державна мова.
1.14. Заклад освіти має право: визначати форми, методи і засоби організації освітнього процесу за погодженням із засновником; визначати варіативну частину робочого навчального плану; в установленому порядку розробляти та впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани; спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідницьку, експериментальну, пошукову роботу; використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників освітнього процесу; бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України; отримувати в порядку, визначеному чинним законодавством, кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб, які оприбутковуються згідно чинного законодавства; залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження в порядку, визначеному законодавством України.
1.15. У Закладі створюються та функціонують: методичні об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного та природничо-математичного циклу, початкових класів; соціально-психологічна служба; творчі групи класних керівників; навчально – методична рада.
1.17. Медичне обслуговування здобувачів освіти та відповідні умови для його організації забезпечується засновником.
1.18. Взаємовідносини закладу освіти з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
2. Порядок прийому і відрахування здобувачів освіти
2.1.Зарахування здобувачів освіти до закладу освіти здійснюється відповідно до наказу його керівника, що видається на підставі заяви одного з батьків дитини (чи повнолітньої особи, яка має намір здобувати освіту), поданої особисто (з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника) та згідно з Порядком зарахування, відрахування, переведення учнів, затвердженою наказом МОН України від 16.04.2018 р. № 367.
2.2. Для зарахування здобувачів освіти до 1 класу батьки або особи, які їх заміняють, до заяви подають свідоцтво про народження та медичні довідки про стан здоров'я дитини, згідно чинного законодавства.
2.3. Кількість здобувачів освіти у класах встановлюється згідно чинного законодавства.
2.4. Відрахування здобувачів освіти із закладу освіти можливе за бажанням здобувачів освіти, їх батьків (осіб, які їх замінюють);
2.5. Здобувачам освіти, які за станом здоров’я не можуть відвідувати Заклад, надається право і створюються умови для індивідуального навчання, створюються умови для інклюзивної освіти.
3. Зміст і організація освітнього процесу
3.1. Заклад освіти повинен сприяти формуванню ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності: вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно-комунікаційна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; культурна компетентність; підприємливість та фінансова грамотність; інші компетентності, передбачені стандартом освіти.
3.2. Заклад освіти організовує освітній процес відповідно до Освітньої програми, складеної на основі типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України.
3.3. Відповідно до навчального плану педагогічні працівники працюють за навчальними програмами, підручниками, навчальними посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, самостійно добирають науково-методичну літературу, навчально-наочні посібники та обладнання, форми, методи і засоби навчання.
3.4. Позакласна робота проводиться з урахуванням забезпечення всебічного розвитку особистості в тісній співпраці з суб’єктами соціалізуючого освітнього простору Закладу.
3.5. Державна підсумкова атестація та оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти здійснюється згідно з Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів навчального закладу, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
3.6. Заклад освіти планує свою роботу самостійно, відповідно до плану роботи школи, який схвалює педагогічна рада школи. У плані роботи відображаються найголовніші питання роботи закладу освіти, визначаються перспективи його розвитку. План роботи погоджується з радою навчального закладу.
3.7.Основним документом, що регулює освітній процес, є Освітня програма, яка складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання. Освітня програма закладу освіти схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується керівником. У вигляді додатків до Освітньої програми додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режим роботи (щоденний, річний).
3.8.Відповідно до Освітньої програми, педагогічні працівники закладу освіти самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів та понад державних стандартів.
3.9. Заклад освіти здійснює освітній процес за однозмінною денною, дистанційною, індивідуальною, сімейною ( домашньою), заочною формами навчання, а також інклюзивним навчанням.
3.10. Зарахування здобувачів освіти до закладу освіти здійснюється за наказом директора на підставі особистої заяви /для неповнолітніх — заяви батьків або осіб, які їх замінюють), а також свідоцтва про народження (копії), медичних довідок встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти.
3.11. Зарахування здобувачів освіти до закладу освіти здійснюється на підставі відповідної Інструкції та Положення.
3.12. У разі потреби здобувач освіти може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого закладу освіти. Переведення здобувачів освіти до іншого закладу освіти здійснюється за наявності особової справи здобувача освіти встановленого Міністерством освіти і науки України зразка та підтвердження про зарахування до іншого закладу освіти.
3.13. У школі першого ступеню навчання для здобувачів освіти 1-4 класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу можуть створюватись групи продовженого дня. Зарахування до груп подовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора закладу на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють). Режим роботи груп подовженого дня визначається щорічно відповідно до потреб учнів.
3.14. Структура навчального року, а також тижневе навантаження здобувачів освіти встановлюються закладом освіти у межах часу, що передбачений Освітньою програмою. Навчальні заняття розпочинаються 1 вересня в День знань і закінчуються в перших класах 25 травня, у 2-х - 11 класах 31 травня, але не пізніше 1 липня наступного року. Навчальний рік поділяється на два семестри, терміни яких щорічно визначаються Освітньою програмою.
3.15. Відволікання здобувачів освіти від освітнього процесу на інші види діяльності забороняється (крім випадків, передбачених наказом директора (керівника)).
3.16. За погодженням з Органом управління запроваджується графік канікул. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш 30 календарних днів. Для учнів 1-х класів можуть запроваджуватися додаткові канікули в лютому місяці за умови повного виконання програми.
3.17. Тривалість уроків у освітньому закладі становить: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих класах - 40 хвилин, у п'ятих - дванадцятих - 45 хвилин. У 8-12 класах уроки з окремих предметів проводяться парами. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з Органом управління.
3.18. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується радою закладу освіти та затверджується директором. Тижневий режим роботи закладу освіти затверджується в розкладі навчальних занять. Окрім річних форм обов'язкових навчальних занять, у закладі освіти проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення інтересів здобувачів освіти, на розвиток їх творчих здібностей, нахилів.
3.19. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань із кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог із урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти.
3.20. У Закладі визначення рівня досягнень здобувачів освіти в навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні здобувачів освіти, ведеться тематичний облік знань. У першому класі дається словесна характеристика знань здобувачів освіти у навчанні, в другому – у відповідності до рішення педагогічної ради. У документі про освіту (свідоцтві досягнень, табелі успішності, свідоцтві), відображаються навчальні досягнення здобувачів освіти в навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію.
3.21.Результати семестрового, річного, оцінювання доводяться до відома здобувачів освіти класним керівником.
3.22. Порядок переведення і випуск здобувачів освіти закладу освіти визначається чинним законодавством.
3.23. Контроль за відповідністю освітнього рівня здобувачів освіти, які закінчили певний ступінь навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається відповідними нормативно-правовими актами.
3.24. Здобувачам освіти, які закінчили певний ступінь навчального закладу, видається відповідний документ про здобуття базової та повної загальної середньої освіти.
3.25. За успіхи в навчанні для здобувачів освіти встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення: грамота, цінний подарунок (у межах коштів, передбачених на ці видатки).
4. Учасники освітнього процесу
4.1. Учасниками освітнього процесу є учні (здобувачі освіти), педагогічні працівники, інші працівники закладу, батьки здобувачів освіти. Права та обов’язки здобувачів освіти
4.2. Здобувачі освіти мають право на: навчання впродовж життя та академічну мобільність; індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання; якісні освітні послуги; справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання; відзначення успіхів у своїй діяльності; свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо; безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці; повагу людської гідності; захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти; отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування); користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів; доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності; забезпечення стипендіями у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; трудову діяльність у позанавчальний час; збереження місця навчання на період проходження військової служби за призовом та/або під час мобілізації, на особливий період; особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні та управлінні закладом освіти; інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.
4.3. Здобувачі освіти зобов’язані: виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти; поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм; відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля; дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності); повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
4.4. Залучення здобувачів освіти під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України. Права та обов’язки педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу
4.5. Педагогічні працівники мають право на: академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі; педагогічну ініціативу; розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання; користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів; підвищення кваліфікації, перепідготовку; вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників; доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності; відзначення успіхів у своїй професійній діяльності; справедливе та об’єктивне оцінювання своєї професійної діяльності; захист професійної честі та гідності; індивідуальну освітню (наукову, творчу, мистецьку та іншу) діяльність за межами закладу освіти; творчу відпустку строком до одного року не більше одного разу на 10 років із зарахуванням до стажу роботи; забезпечення житлом у першочерговому порядку, пільгові кредити для індивідуального і кооперативного будівництва; забезпечення службовим житлом з усіма комунальними зручностями у порядку, передбаченому законодавством; безпечні і нешкідливі умови праці; подовжену оплачувану відпустку; участь у громадському самоврядуванні закладу освіти; участь у роботі колегіальних органів управління закладу освіти; захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю.
4.6. Педагогічні працівники зобов’язані: постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність; виконувати освітню програму для досягнення здобувачами освіти передбачених нею результатів навчання; сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров’я; дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання здобувачами освіти в освітньому процесі та науковій діяльності; дотримуватися педагогічної етики; поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу; настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства; формувати у здобувачів освіти усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України; виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища; формувати у здобувачів освіти прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами; захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психологічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти, запобігати вживанню ними та іншими особами на території закладів освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам; додержуватися установчих документів та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, виконувати свої посадові обов’язки; повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування).
4.7. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.
4.8. Особи, винні в порушенні цієї статті, несуть відповідальність згідно з законом. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти
4.9. Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.
4.10. Батьки здобувачів освіти мають право: захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти; звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти; обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти; брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти; завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини; брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану; отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, у тому числі щодо надання соціальних та психолого-педагогічних послуг особам, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування), про результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності; подавати керівництву або засновнику закладу освіти заяву про випадки булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу; вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу.
4.11. Батьки здобувачів освіти зобов’язані: виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля; сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання; поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу; дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя; формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану; настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства; формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України; виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України; дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності); сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо випадків булінгу (цькування); виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
5. Управління закладом освіти
5.1. Управління закладом здійснюється Засновником – Олешківською міською радою та Органом управління - Управлінням освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради, відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
5.2. Повноваження Засновника: - прийняття рішень про створення, реорганізацію, ліквідацію Закладу; - затвердження статуту Закладу та внесення змін до нього; - здійснення контролю щодо використання за призначенням та зберіганням закріпленого за Закладом на праві оперативного управління комунального майна; - прийняття рішень щодо управління майном (оренда, відчуження, позика тощо); - призначення на посаду на контрактній основі та звільнення з посади директора Закладу, від імені Засновника контракт укладає міський голова; - у разі звільнення керівника, відсторонення його від посади або з інших підстав, міський голова своїм розпорядженням призначає виконуючого обов’язки директора Закладу до призначення нового керівника в установленому законом порядку; - затвердження штатного розпису і структури Закладу за поданням директора; - засновник в особі міського голови приймає рішення щодо преміювання директора Закладу; - прийняття рішень стосовно передачі в оренду комунального майна, що перебуває в оперативному управлінні Закладу; - надання дозволу на списання майна, що перебуває в господарському віданні або в оперативному управлінні Закладу, відповідно вимог чинного законодавства. - здійснює інші повноваження, визначені законом.
5.3. Повноваження Органу управління: - здійснення контролю та координація роботи Закладу з основних видів діяльності; - затвердження кошторису Закладу за поданням директора; - координація роботи Закладу з іншими навчальними та позашкільними закладами району; - надання Засновнику подань щодо заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності директора Закладу; - здійснення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань Закладом як розпорядником нижчого рівня і витрачанням Закладом бюджетних коштів, забезпечення організації та ведення бухгалтерського обліку, складання та надання фінансової і бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством; - сприяння розвитку міжнародного співробітництва Закладу відповідно до чинного законодавства.
5.4. Безпосереднє керівництво Закладом здійснює його директор (керівник), яким може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу на обрання на посаду.
5.5. Директор (керівник) закладу призначається на посаду і звільняється з посади Засновником в особі міського голови відповідно до чинного законодавства шляхом укладання з ним контракту. Всі інші працівники Закладу призначаються на посади і звільняються з посад керівником Закладу відповідно до вимог чинного законодавства.
5.6. Директор (керівник) Закладу: - Планує та організує діяльність закладу, здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників; - діє від імені закладу без довіреності та представляє його у відносинах з іншими особами; - розробляє проект кошторису та подає на затвердження Органу управління; - організовує освітній процес та видачу документів про освіту; - забезпечує контроль за виконанням навчальних планів та програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців і слухачів; - створює належні умови для здобуття вихованцями та слухачами позашкільної освіти; - організовує харчування та сприяє медичному обслуговуванню учнів; - забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, охорони праці; - розпоряджається в установленому порядку майном і коштами закладу; - організовує виконання кошторису доходів і видатків, може укладати угоди з юридичними та фізичними особами в установленому порядку, відкривати рахунки в установах банків або в органах Державного казначейства; - встановлює надбавки, доплати, премії, та надає матеріальну допомогу працівникам закладу відповідно законодавства; - видає в межах своєї компетенції накази і контролює їх виконання; - застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників закладу; - забезпечує оприлюднення публічної інформації відповідно до вимог законів України "Про освіту", "Про доступ до публічної інформації", "Про відкритість використання публічних коштів"; - затверджує посадові обов’язки працівників закладу.
5.7. Директор (керівник) закладу є головою педагогічної ради – постійно діючого колегіального органу закладом.
5.8. Педагогічна рада Закладу: - схвалює стратегію розвитку та річний план роботи закладу, освітню програму закладу та оцінює її виконання; - розглядає питання підвищення кваліфікації працівників; - приймає рішення про переведення учнів на наступний рік навчання, їх відрахування, притягнення до відповідальності; – розглядає плани, підсумки і актуальні питання навчальної, тренувальної, виховної, організаційно – масової, інформаційно-методичної роботи закладу, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питань дотримання санітарно – гігієнічних вимог, забезпечення безпеки життєдіяльності, охорони праці; – розробляє пропозиції щодо поліпшення закладу, утворення нових класів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань; – визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження в освітній процес досягнень науки і перспективного педагогічного досвіду; – створює експертні та консультаційні комісії за напрямками роботи; – порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників, тощо.
5.9. Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб Закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може